dinsdag 6 oktober 2015

Die kilootjes gaan, ook al gaan ze langzaam!

Die kilootjes gaan eraf, één van mijn gestelde doelen in augustus. Ik zit momenteel gemiddeld op 70 kilo, de helft er dus vanaf. Ik merk duidelijk verschil, ik eet anders en ook structureel en ik voel mij een stukje fitter. Ik heb nu zelfs de intentie te gaan sporten, iets wat ik eigenlijk echt vreselijk vind. Het is gezond en goed voor je, nu nog iets vinden wat ik dan ook leuk vind om te doen. Maar mijn andere doel, het kopen van alleen kleding van de kinderbijslag is lastig. Zo viel ik al snel een paar keer door de mand, doordat ik voor 1 oktober dacht;"ach ik koop het nu vast". Het waren geen grootte bedragen, maar het was niet de bedoeling. Dus ik wil daar dus toch de boel strakker trekken, hoe weet ik nog niet, maar ik moet uitzoeken hoe het komt dat ik koop, terwijl ik het NIET nodig heb. Dat laatste klinkt wellicht zwaar, maar ik ben behoorlijk bepaalde "zooi"in hoofd, huis en patronen aan het opruimen. Het werkt, het werkt heerlijk, ik krijg langzaam energie terug die ik weer wou hebben. Er was niet iets ergs aan de hand, geen dipje of wat dan ook, maar ik hobbel al een paar jaar door op hetzelfde ritme. Dat ritme wil ik gewoon doorbreken. Iets meer energie en plezier hebben en er is er één die dat kan doen, IK! Ik ben op de goede weg en ik ben trots. Lissey

2 opmerkingen: