maandag 10 augustus 2015

Rust en ruimte

Normaal zijn er drie R-en, maar voor mij zijn er altijd twee erg belangrijk. Dus rust en de ruimte. Ik ben er nu aan begonnen om deze twee maar goed weer te gaan naleven. Mijn antwoord op de heftigheid van de afgelopen dagen. Rust heb ik dan vooral voor mijzelf nodig. Rust in mijn hoofd, in mijn huis en in mijn omgeving. Rust is iets wat voor mij makkelijker te creëren is dan ruimte. Op één of andere manier vind ik rust tastbaarder. Ik kan dat makkelijker zien, voelen en aangeven dat ik het nodig heb. Maar tja ruimte?!?! Dat is een lastige voor mij. Ik geef mijzelf te weinig ruimte, ik neem ook te weinig ruimte en ik gun mijzelf ook te weinig ruimte. Daar gaan we maar eens aan werken. Rust en ruimte begint bij mijzelf. Dan, juist DAN kan ik alles weer op orde krijgen. Rust en ruimte in huis, in mijn financiën, etc. Ik hou jullie op de hoogte, want dit is de weg die ik moet bewandelen. Liefs, Lissey

2 opmerkingen:

  1. Het is al een enorme stap voorwaarts als je van jezelf weet wat je nodig hebt denk ik. Ik wens je veel rust toe!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je berichtje. Klopt, ben ook erg blij dat ik dat van mijzelf kan zien. Ik kan meestal in dit soort situaties de angel eruit halen.

      Verwijderen