donderdag 10 juni 2010

Groentenplantjes en zaadjes

Laatst was ik al van plan om bij de Lidl groentenplantjes te gaan kopen, helaas waren deze in een raptempo uitverkocht en greep ik mis.
Gisteren waren er bij de concurent (Aldi) ook groentenplantjes in de aanbieding, dus dan maar op naar de Aldi.
Ik kwam thuis met; druiven, kiwi's, komkommer en aubergine. Allemaal dingen die hier in huis veel worden gegeten. Toen mijn plantjes zo buiten stonden, besefte ik wel dat ik weer een ambiteus plan op mijn nek had gehaald. Dus planten die boel en goed verdiepen hoe ik deze moet verzorgen. Gelukkig kreeg ik al wat tips van mijn schoonpa, die een eigen moestuin heeft. Mochten jullie nog tips hebben, ze zijn altijd welkom.

Eerder deze week had ik ook al zaadjes gekocht om zelf plantjes te kweken. Dit wou ik graag ook een keer proberen. Dus nu staan er in mijn vensterbank een potje met zaadjes voor aarbeien, tomaten en paprika!

Ik ben erg benieuwd of het mij gaat lukken!

1 opmerking:

  1. Leuk joh,
    Alhoewel niet iedereen groene vingers heeft!
    Ik heb ook een poging gedaan, maar het was de eerste en de laatste(denk ik)
    succes

    BeantwoordenVerwijderen