maandag 5 juli 2010

Off-topic, overgenomen van Chairmaine (blog Vallen en Opstaan)

001. Naam: ja, dat zeg ik niet wil een beetje anoniem blijven
002: Nickname: BudgetGirl
003: Woonplaats: het oosten van het land
004: Geboortedatum: jaar 1983
005: Lengte: 1,70 zonder hakken, want die draag ik meestal
006: Kleur ogen: mengelmoes van groen en bruin
007: Schoenmaat: maat boot (41) schaam schaam
008: School/werk: HRM
009: Rook je: Roken, nee hoor dank je
010: Hobby's: besparen hahaha, spiritualiteit, internetten, muziek
011: Broers/ zussen: Ja
012: Heb je verkering of een relatie: Relatie
013: Piercing: nee
014: Tattoo: ook niet
015: Vakantieland: ergens waar ik goed kan eten, passie heerst, en het zonnig is
016: Is er iemand die je niet zal terug schrijven: ?
017: Leukste personen die je dit jaar heb leren kennen: een collega van het werk, we hebben samen veel lol
018: Wat is je favoriete dag van de week: maandag, voor velen niet maar voor mij wel. Is geen werkdag voor mij, maar een thuisdag waarop ik alles weer op orde kan brengen echt heerlijk!
019: Wie zou je graag ontmoeten: de familie Pfaff!! Lijkt met zo gezelli!
020: Wie bewonder je enorm: mijn opa, zo'n wijze bijzondere man. Tevreden met weinig en een goed hart voor zijn medemens.
021: Meest sexy persoon: Moet ik er een kiezen......dat kan ik niet!
022: Favoriete slaapkledij: topje en string
023: Favoriete auto: Aston Martin
024: Favoriete film: Heb ik niet echt....
025: Favoriete muziek: Divers, als er maar een lekkere beat in zit. Geen slijm-nummers voor mij
026: Leukste ervaring: maak er de bijzonderste van, geboorte van mijn dochter
027: Wat is je favoriete maand van het jaar: augustus, meestal mooi weer met heerlijke temperaturen. Daar knap ik echt van op.
028: Favoriete geurtje: J'adore en Beyond Paradise
029: Favoriete weekblad: Viva
030: Favoriete geluid: het geluid van de vogels als ik s'ochtends wakker word
031: Favoriete tv-serie: Vind de Pfaff's erg leuk, maar om hem nou favoriet te noemen gaat ook weer wat ver
033: Favoriete troetelnaam: Moppie (mijn kleine meisje)
034: Wat staat er op je muisblad: heb ik niet
035: Wat ligt er onder je bed: ben bang dat er veel stof ligt......
036: Lievelings kleur: groen
037: Lievelings lied : heb ik niet echt
038: Lievelings eten : stampot andijvie met spekjes
040: Telt uiterlijk meer dan innerlijk: Nee! Innerlijk is veel mooier, want dat straal je uit!
041: Lievelingsdrank: Lipton thee
042: Lievelingsgetal: 3 en ja ja 13, voor mij geen ongeluks getal
043: Wat vind je het mooiste aan jezelf: Mijn mooie bos haar
044: Welke deodorant gebruik je: Beetje aan het wisselen de laatste tijd, maar momenteel odorex
045: Welke schoenen draag je het liefst: Laarzen, jammer dat het zomers te heet is!
046: Hoe laat ga je slapen door de weeks : tussen 22:00 en 23:00 uur
047: Welke woord of zin gebruik je tegenwoordig vaak: oké
048: Welk boek lees je momenteel: Je geld of je leven
049: Het meest beschamende moment van je leven: Vertellen tegen mijn moeder dat ik voor het eerst ongesteld was geworden
050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Buiten
051: Wat doe je in het weekend : Heel veel!
052: Welk vak doe/deed je WEL graag op school : mmmmmmm geen idee
053: Je Ontbijt: geroosterd broodje
054: Wat eet je absoluut niet graag: garnalen
055: Huisdieren: niet meer, snik....
056: Lachen of dromen: Lachen
057: Serieus of grappig: Beide
058: Snel of traag: Snel
059: Alleenstaand of relatie: Relatie
060: Simpel of ingewikkeld: Ik ga voor simpel! Maar ben zelf erg ingewikkeld
061: Cremeren of begraven: Begraven
062: Sex of alcohol: Sex, absoluut
063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Zou het liefts lang opblijven, maar dat trek ik niet meer
064: Licht of donker: Donker kan best fijn zijn
065: Spreken of zwijgen? Ik ben toch van het spreken
066: Grote of kleine vrouwen/mannen: grote mannen
067: Krant of weekblad : Weekblad
068: Knuffel of een kus?: Knuffel, heerlijk
069: Gelukkig of triestig: Gelukkig
070: Leven of dood: Leven en hopelijk zo lang en gezong mogelijk
071: Fuif of discotheek: Fuif, lekker met mijn vrienden
072: Links of rechts: Haal ze altijd door elkaar
073: Saus erop of ernaast?: Ernaast, behalve bij de spaghetti dan erop
074: Bruin of blond?: Bruin
075: Wat zou je vragen als je God een vraag mocht stellen: Of hij dit lijstje zou willen invullen, hihihihi
076: Geloof je in reïncarnatie: Ja, absoluut!
077: Douche of een bad nemen: Bad en dan uren weken!
078: Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft: Love jullie allemaal!
079: Bestaat de ware?: Nee! Ik ga voor mister Good Enough
080: Hoeveel kinderen heb / wil je: Heb er 1, hopelijk mag ik er nog 1 krijgen
081: Waar kan je niet tegen: Mensen die achter de elleboog zijn
082: Het beste gevoel ter wereld: de liefde voor je kind
083: Het slechtste gevoel ter wereld : verlies van een dierbare
084: Waar ben je bang voor: dat ik één van mijn dierbare te vroeg moet missen
085: Een boswandeling maken of een strandwandeling: Zeker een strandwandeling, heerlijk daar knapt een mens van op
086: Huil je tijdens films: Nee dat vind ik zo suf!
087: Droombezigheid als je ouder bent: wonen op mijn woonboederij....maar die heb ik nog niet
088: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: nog meer besparen!
089: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: ben echt moe....
090: Als welk dier zou je terug willen keren: als een dwerggeit, lekker koppig en eigenwijs
091: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw: borsten
092: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: In het vliegtuig!
093: Gekste plek waar je "het" ooit gedaan heb: Op de auto
094: Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: op het strand
095: Lievelingsplekje: in bed en onder de douche
096: Wat vind je van de 100 vragenlijst: wel geinig
097: is er iets te kort op de 100 vragenlijst: hadden voor mij vragen mogen zijn, waar je dieper over na moest denken
098: Hoe vaak up-date je je vriendenlijst: Nooit
099: Wat doe je allemaal op de pc: netwerksites, bloggen, blogs lezen, internetbankieren, recepten zoeken, nieuws lezen, mail checken, prijzen vergelijken, etc.
100: Mis je een vraag: Ben er nu wel klaar mee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten