dinsdag 1 februari 2011

wat verkoop ik zoal op Internet?

Op mijn laatste blogje over het verkoop van spullen op internet, kwam de vraag o.a. wat ik dan zoal daar verkocht? Antwoord: van alles! Ook dingen waar ik zelf niet verwacht van had, dat dat via internet zou gaan. Even een opsomming van wat ik heb verkocht:
* dameskleding
* herenkleding/jas
* kinderkleding
* stoelen
* tuinkabouter
* antieke spulletjes
* witgoed apparatuur

Ook nu heb ik o.a. kleding en apparatuur erop staan. Deze advertenties ververs is eens in de zoveel dagen. Soms een nieuw fotootje om opnieuw te prikkelen. Loopt leuk!

Ook ben ik begonnen met tweedehands boeken te verkopen via Bol.com! Ik heb de eerste erop staan, maar tot nu toe met de boeken die ik erop heb staan kan ik niet veel winst behalen. Maar alle kleine beetjes helpen!

1 opmerking:

  1. Hoi, ik probeer idd ook vanalles te verkopen kan ook wel vanalles verkopen maar soms maar voor een paar euro, doe jij dat ook of moet je minimaal de helft van de nieuwwaarde terugkrijgen? vind het soms lastig, vind het ook zonde om weg te gooien maar baal ook een beetje als ik er weinig voor krijg.
    succes met verkopen en sparen voor de bruiloft (wel een erg leuk doel...)
    groetjes anne

    BeantwoordenVerwijderen