maandag 24 augustus 2015

Mijn gestelde doelen gaan goed

Mijn gestelde doelen gaan goed, maar kost wel energie. Het eten geen probleem, af en toe kom ik in de verleiding maar niet zorgwekkend. Ik woog vanochtend 71,6 kilo dus mooi al wat eraf! Ik had echt verwacht dat ik van de twee uitdagingen hier het beste last van zou hebben, maar nee! Maar dan die kleding, poehhh. Dat had ik totaal niet verwacht. Hoe vaak heb ik niet al gedacht "ff kijken of er ergens een koopje is voor mijn meiden". Uiteraard doe ik het niet, maar het galmt meerdere malen per dag door mijn hoofd. Zo heb ik zaterdag bijna 3x op het punt gestaan om naar de tweedehands kinderkleding winkel te gaan, maar niet gedaan. Ook al is het zo goedkoop, want dat is mijn excuses. Die paar euro moet ik uitgeven aan andere zaken. Dus kasten meiden uitgemest en opgeruimd. Tot de conclusie gekomen dat de meisje op schoenen na de winter prima kunnen overleven, dus eigenlijk in de kerm NIETS nodig hebben. Oh wat lastig, wat ben ik verslaafd aan koopjes jagen!!! Maar ik hou vol, voor een goed doel en een proces dat ik nu ervaar. Liefs, Lissey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten