dinsdag 15 juni 2010

Even een niet bespaarbericht

Soms heb ik zo'n strijd met mijzelf over alle rollen die ik moet vervullen. Zeker sinds de komst van de kleine meid, maak ik mij daar erg druk over. Ook omdat bepaalde rollen weer invloed op elkaar hebben.

Vannacht was ik daar weer over aan het nadenken. De kleine meid had ergens last van, maar waarvan mag joost weten. Huilen, huilen wel 2 uur lang. Als papa en mama bij haar waren, was het goed. Zodra we haar kamertje uitliepen en in bed stapten was het weer mis.
De nacht ervoor was het ook al raak, dus vannacht was het slaapgebrek al groot. Ik werk 2 dagen in de week op dinsdag en donderdag. Donderdag kan ik niet werken i.v.m. de begrafenis, maar vannacht toen ze zo aan het huilen was maak ik mij weer druk over vandaag. Ben ik niet te moe om te werken? Ik moet wel, want heb belangrijke taken liggen? Wat zal mijn baas wel niet denken?(was laatst ook al afwezig, door ziekte van mijn meisje)? Allemaal vragen.
En eerst wou ik nog wat extra gaan werken deze week, omdat ik er donderdag niet ben. Toch denk ik dan, dat trek ik eigenlijk niet als ik nog meer ga werken? Moet nog vanalles voor de verjaardag regelen! Moet nog wat voor vaderdag regelen, moet nog mijn familie steunen vanwege het verlies. Daarnaast moet mijn huis aan kant zijn voor de verjaardag? Wanneer moet ik dat doen? zucht.....zo ging het vannacht.

Gelukkig pakte ik uiteindelijk nog een paar uurtjes en heb ik nog iets geslapen. Daarom kijk ik er nu wel weer anders tegen aan, heb ik weer wat meer power!
Maar oh oh, wat een gedoe met al die rollen die ik heb! Volgens mij ben ik daarin niet de enige en hebben meer mensen dat, maar zijn er ook een aantal met een oplossing voor dit gevoel?

Ga maar weer gauw verder met het werk

2 opmerkingen:

  1. Spijtig dat je een geliefd persoon hebt verloren, sterkte.

    Lastig he, huilende baby's terwijl je niet weet wat je eraan moet doen? I feel your pain :) Weet niet hoe oud je dochter is, maar het wordt makkelijker. Echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je steun.

    Mijn meisje is 1,5 jaar! Normaal slaapt ze eigenlijk wel goed, wordt hooguit 1x per nacht wakker maar dan nooit voor lang. Vaak is ze haar speen kwijt en slaapt weer verder, nadat wij die weer hebben gevonden.
    Maar van de week, kon ik haar wel achter het figuurlijke "behang plakken"!

    BeantwoordenVerwijderen