woensdag 11 april 2012

Eerste begin is weer gemaakt

De eerste stappen zijn weer gezet!
Afgelopen week ben ik eerst "rust"aan het scheppen geweest op mijn computer.Ik heb onder mijn documenten diverse mappen gemaakt, die ik weer per mapje in submapjes verdeelde. Toen dat klaar was ben ik begonnen met alles te archiveren wat op mijn computer stond. Echt heerlijk! Hetzelfde deed ik ook met mijn mailbox en ook dat zit er nu een stuk geordend uit.
Op deze manier hoop ik meer overzicht te behouden op mijn te bewaren stukken, maar ook mijn huishouden op allerlei vlakken. Die rust op de computer helpt mij weer meer te besparen, budgetteren en overzicht te houden!

Dus na dit project de volgende! Ik ben zojuist begonnen met een checklist te maken over mijn food en non-food producten wat ik altijd in huis wil hebben. Zo kan ik als ik wekelijks mijn boodschappen ga doen, nagaan wat ik in huis wil hebben en daar mijn winkels qua boodschappen op aanpassen! Uiteraard spelen er ook andere dingen mee met boodschappen doen zoals bijvoorbeeld aanbiedingen. Maar vind het gewoon leuk om te kijken of zo'n checklist mij helpt om mijn geldzaken nog beter onder controle te houden.

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd naar je lijstjes en checklists. Ik denk dat ze heel inspirerend kunnen zijn! Wil je ze delen?

    BeantwoordenVerwijderen